De opkomst van duurzame e-commerce: hoe pas je je business aan?

Milieuduurzaamheid en e-commerce zijn compatibel en het implementeren van duurzame maatregelen voor uw online bedrijf biedt een geweldige kans voor bedrijfsgroei. De wereld verandert en wij, als consumenten en retailers, moeten mee veranderen. Degenen die dapper en verantwoordelijk genoeg zijn om de sprong te wagen en het tijdperk van duurzame bedrijven te betreden, zullen er zeker van profiteren.

Meer lezen
De complete gids voor WeChat-miniprogramma's voor uw bedrijf

In deze gedetailleerde gids zullen we de functies van het mini-programma in detail introduceren. We krijgen een update over e-shop mini-programma's en we laten je ook zien waarom ze zo belangrijk zijn voor het verhogen van je grensoverschrijdende verkoop in China.

Meer lezen
Hoe accepteer ik UnionPay in Nederland? De ultieme gids

Wat is China UnionPay? Wie kan het accepteren in Spanje? Waarom zou je het integreren? Wat zijn de mogelijke integratiemethoden? En hoe kunt u met deze wereldleider in betaalkaarten de conversieratio van uw e-commercesite verhogen? Alle antwoorden in onze complete China UnionPay-gids.

Meer lezen
Een stap voorwaarts naar een cashloze maatschappij

De centrale bank heeft alle banken die contant geld ontvangen bevolen om het te desinfecteren voordat het opnieuw aan de klanten wordt toegewezen. Bankbiljetten ondergaan een behandeling met ultraviolet en hoge temperaturen. Ze worden vervolgens bewaard voor een periode van 7 tot 14 dagen, afhankelijk van de regio of stad waar ze vandaan komen.

Meer lezen
De ultieme gids van Alipay

Deze gids bevat antwoorden op alle vragen over Alipay: Wat is Alipay? Wat is het verhaal van Alipay? Hoe werkt Alipay? Waarom is Alipay zo populair in China en daarentegen? Wat zijn de voordelen van Alipay voor klanten en verkopers? Hoe gebruik je Alipay voor je marketingstrategie om omzet te genereren? Hoe alipay in uw winkel te accepteren?

Meer lezen
Hoe trek je deze Chinese reizigers aan?

Het Chinese toerisme in Europa wordt binnenkort hervat. China's ontluikende middenklasse en groeiende koopkracht blijven de toeristische en consumentensector stimuleren. Deze klantenkring heeft een voorkeur voor unieke en gepersonaliseerde ervaringen. Retailers moeten zich aanpassen.

Meer lezen