Verkopers kunnen Amex en Discover nu online integreren

 

Na Visa, Mastercard, Alipay, WeChat Pay en UnionPay heeft Silkpay de acceptatie van betaalmethoden van American Express en Discover gelanceerd voor e-commerce websites. Dit betekent dat we onze dienstverlening hebben uitgebreid naar vrijwel alle belangrijke betaalmethode n die momenteel door consumenten worden gebruikt. Silkpay heeft zich altijd ingezet om uw bedrijf te ondersteunen door u te helpen een verscheidenheid aan betaalmethoden te accepteren. Deze bedrijfsuitbreiding biedt u ook meer zakelijke kansen.

In dit artikel zullen we het hebben over de marktwaarde van Amerikaanse bankkaarten en de betekenis van het accepteren van American Express en Discover voor Europese en Amerikaanse handelaren. Ten slotte introduceren we hoe u deze twee betaalmethoden aan uw e-commercebedrijf kunt toevoegen.

Marktwaarde van Amerikaanse bankkaarten

Volgens een samenvatting van Zippia van jaarlijkse gegevens van verschillende creditcardmaatschappijen zijn Visa, MasterCard, American Express en Discover de belangrijkste creditcards in termen van marktaandeel. Visa domineert met een aandeel van 53,99% in het betalingsvolume, gevolgd door MasterCard met 22,94% en American Express met 18,99%.

Interessant is dat American Express-kaarten, ondanks dat er minder kaarten in omloop zijn, bijna 20% van het betalingsvolume vertegenwoordigen. Dit geeft aan dat de gemiddelde uitgaven per American Express-kaart hoger zijn, wat erop wijst dat de kaarthouders doorgaans tot een hogere inkomensgroep behoren.

American Express en Discover zijn beide kaartuitgevers uit de Verenigde Staten. Bijna de helft van hun kaarthouders komt uit de Verenigde Staten en de andere helft komt uit het buitenland. Amerikaanse kaarthouders hebben doorgaans een hoge koopkracht en de bereidheid om online te kopen. Dit betekent dat het accepteren van beide betaalmethoden cruciaal is voor Europese en Amerikaanse verkopers, omdat ze klanten zeer vertrouwde betalingsopties kunnen bieden.

Daarom zijn de mensen met een hoog inkomen voor elk bedrijf een consumentengroep met een hoge waarde en de moeite waard om te opereren. Door American Express en Discover als betalingsoptie te integreren, kunnen klanten met Amex- en Discover-kaarten vlotter betalen en de conversieratio van hun winkelwagentjes verbeteren.

Waarom American Express en Discover online accepteren?

Het accepteren van klanten om te betalen met American Express- en Discover-kaarten is erg belangrijk voor Europese en Amerikaanse handelaars. Het helpt niet alleen de omzet te verhogen, maar verbetert ook de winkelervaring en tevredenheid van klanten. Voor Europese en Amerikaanse handelaren is het een verstandige keuze.

Een breder klantenbestand bereiken

American Express en Discover hebben grote aantallen kaarthouders in Noord-Amerika en Europa. Door deze betaalmethoden aan te bieden kunnen verkopers meer consumenten aantrekken, vooral degenen die deze kaarttypes verkiezen of alleen gebruiken. Als een handelaar deze kaarten niet accepteert, kan hij potentiële klanten verliezen die alleen deze kaarten gebruiken.

Klantengroep met een hoog inkomen

Vooral voor American Express-kaarten zijn de gebruikers meestal groepen met een hoog inkomen. Deze klanten hebben doorgaans een hogere koop- en koopkracht, wat kan resulteren in een hoger gemiddeld transactievolume en grotere winstmarges.

Verbeter het merkimago

Het accepteren van meerdere betaalmethoden, vooral dure creditcards zoals American Express, kan de marktpositie van een handelaar verbeteren. Deze aanpak geeft de boodschap af dat verkopers aandacht besteden aan de behoeften van de klant en bereid zijn klanten gemak en keuze te bieden. Dit kan de professionaliteit en betrouwbaarheid van verkopers in de hoofden van consumenten vergroten en het algehele merkimago versterken.

Internationaal winkelvriendelijk

Voor verkopers die internationale klanten willen aantrekken, is het belangrijk om veelgebruikte internationale creditcards te accepteren. Dit biedt gemak voor internationale bezoekers, omdat zij wellicht eerder geneigd zijn betaalmethoden te gebruiken waarmee zij vertrouwd zijn. Deze verscheidenheid aan betaalmethoden komt niet alleen internationale klanten ten goede, maar helpt verkopers ook de internationale omzet en merkherkenning te vergroten.

Hoe u American Express en Discover accepteert

Silkpay kan Europese en Amerikaanse verkopers helpen Amex en Discover te accepteren in uw e-commerce via API, PaybyLink of plug-ins. Op deze manier kunnen we de verkopers flexibiliteit en gemak bieden, waardoor ze een breder scala aan betalingsvoorkeuren kunnen aanpassen en de koopkracht van American Express- en Discover-kaarthouders kunnen aantrekken. Dit vergroot niet alleen het verkooppotentieel, maar verbetert ook de klantervaring.

Het gevarieerde aanbod aan integratieopties van Silkpay zorgt ervoor dat er een oplossing is die past bij de behoeften van elke handelaar, waardoor het gemakkelijker dan ooit wordt om een ​​wereldwijd publiek tevreden te stellen.

Conclusie

De onlangs gelanceerde dienst van Silkpay helpt Europese en Amerikaanse verkopers Amex en Discover in hun betalingsoplossingen te accepteren. Het accepteren van deze betaalmethoden is cruciaal voor Europese en Amerikaanse verkopers omdat ze meer consumenten kunnen aantrekken, vooral gebruikersgroepen met een hoog inkomen, waardoor de gemiddelde transactiewaarden en winsten toenemen. Silkpay biedt meerdere methoden, zoals API, PaybyLink en plug-ins, zodat verkopers eenvoudig toegang krijgen tot deze betaalmethoden.

Bron

https://letschuhai.com/36krchuhai-airwallex-online-payment-dtc

Image by <a href="https://www.freepik.com/free-photo/side-view-customer-paying-with-nfc-device_58594449.htm#page=2&query=mobile%20payment%20in%20store%20with%20people&position=6&from_view=search&track=ais&uuid=afb64ed0-c353-45d5-82da-49858a8a6818"

>Freepik</a>

Over de auteur: Silkpay

Silkpay, gevestigd in Parijs, biedt omnichannel en veilige betalingsoplossingen om fysieke winkels en e-commerce in Europa te helpen meer dan 30 van 's werelds meest populaire betaalmethoden te accepteren: Visa, Mastercard, CB, UnionPay, Alipay+, WeChat Pay en Azië- Pacific's belangrijkste e-wallets.

Silkpay is een winnaar van de LVMH Innovation Award. Het bedrijf werd ook geselecteerd als finalist voor de "Money 20/20" Best Startup en in de "MPE Berlin” Startup Awards. Silkpay won ook de "Best Fintech" awards van Capgemini en BPCE.

Silkpay helpt verkopers om hun klanten de soepelste betalingservaring te bieden. We zijn een getalenteerd en internationaal team, gedreven door één doel: de klantervaring verbeteren en betalingen eenvoudig en veilig maken.